Monday, 23 April 2012

KAWAN
kita sendiri tahu kan..selain family kita..ofcoz la kawan kan..bg sesiapa yg tiada teman istimewa la kan..mcm saya..selain family sy..kawan saya antara yg paling penting
tp
kenapa???setiap yg kita lakukan..setiap detik tu..pasti ada kesedihan..susahnye apa yg aku hadapi sekarang ni terpaksa pendam di mana lagi aku harus luahkan...semburkan? di mana?? diari?? Woopppsss..!
i "HATE" diary
blog??ahahaha...mungkin??lebih kurang je kan
aku akui..aku mmg tak boleh hidup tanpa insan yg bergelar "SAHABAT"
uurrmmm...manja kan??tp its fact..!
dari kecil...sampai sekarang...kawan amat penting!
hahaha..kesian la siapa yang bercinta dengan aku ni..ahahahaha..fuuhhh..!kene byk bsabar dgn perangai aku ni
urrmmm..sedikit sebanyak..dengan menulis blog ni..aku rasa lega..walaupun jauh di sudut kecil ku ini **ceehhh!ayat sastera...kwn2x yg baca ini jgn gelak!**
aku sedih dengan apa yg terjadi..sangat sedih...sedih sangat...sangat sedih..xtau mcm mne nk ckp..mungkin apa yg dia rasakan tu..tak seteruk apa yg aku rasakan masa zaman aku sekolah dulu..dimana aku diperlakukan mcm anjing! haaaaa....kenapa??tak pernah kau fikir itu...langsung tak...kannn...pernah aku bertanyakan kpd kamu wahai sahabatku..kenapa kau perlakukan aku sedemikian..??tapi tdk pernah kau jawab..jadi sekarang..mungkin kau merasakan itu..cuma tdk seteruk yg aku rasakan**hina kot**
terkejar2x dahagakan kasih sayang dari seorang sahabat..lakukan apa sahaja utk kau sahabat...sayang kau sangat..! tpi apa yang kau buat?apa yg kau balas?apa yang kau lakukan pada aku?apa?
mungkin tak semua yg aku perlu share tp ak sayang kau sahabat
sayang kau sangat
sayang kau
sangat!

SAHABAT SEJATI SUKAR KITA CARI...KAWAN KETIKA KITA SENANG, AMAT MUDAH KITA CARI..TEPI LONGKANG PON ADA KAWAN KETIKA SENANG
TETAPI KAWAN YANG BERGELAR SAHABAT, KETIKA KITA SUSAH, SUKAR KITA TEMUI...MENANGISLAH KITA SAMPAI KELUAR AIR MATA DARAH SEKALIPUN..KALAU DAH SUSAH..LUBANG CACING PUN XKAN KITA TEMUI

"kawan aku tak mahu kau mcm tu..perlakukan aku mcm tu..aku sayang kau..mungkin tak smua kita perlu share kt org..tp aku mtk kau faham aku bkn luahkan pd org ramai..org ramai tak tahu apa yg berlaku..tak boleh judge apa yg berlaku..mungkin akan jadi benda lain bile kita lakukan begitu..ya Allah apa yang aku merepek neh...adui..tak tahu macam mana nk ckp..bile dlm keadaan sedih mcm ni..saat aku happy..jangan igt aku bahagia dgn hidup aku...sahabat..ak ingin kau ubah perangai kau,..kalau mcm ni..sampai bile kau nak kwn kau makan hati dengan kau..smpai bila...byk yg aku tak terucap disebbkan perangai kau..banyak yg aku makan hati..sangat byk ak pendam dlm hati aku ni...sangat..! tp sbb kau kawan aku..dan ak tak mahu ianya dipjg lebarkan kan..aku maafkan kau sahabat ku.. :) "

tulus ikhlas dari hati aku

Thursday, 19 April 2012

THIS VIDEO FOR MY FRIENDS 
LOVE U ALL

video

cubaann....cubaan...satu..dua...tiga.. :)
smile k..!
saje saje bosan

tgk sambil senyum k :)

Wednesday, 11 April 2012


"MALACCA"
agak menarik tempatnye..lot of pelancong..sesak..! tp happy..sbb lame sangat dh tak berjalan..tp kebetulan sbb saya ada tournament liga IPT NETBALLERS 
nampak tak..!sy senyum nmpak "TEETH" oh!

"THIS IS THE ONE OF ALL PICTURE THAT I LIKE MOST"
nampak kami semua dh macam satu keluarga...walaupun ada dikalangan kami yang baru kenal...but it doesn`t matter lah...berkawan tak kire baru knl atau tidak kan..
yang penting..berkawan itu penting!

with fatin...!haahahaaaa....tggi kan die ni...hahaha
sape nmpak lagi muda????saya??die???haaaa...
die ni...muda setahun dr sy...sy 20..die 19..alah...tp xdek lah jaoh mane pon...lebih kurg je pon perangai kami..hahahaha


tulus ikhlas dr hati hati saya