Monday 23 January 2012

KADET KOREKSIONAL DI HATI

DALAM HATI <3
KISAH SILAM YANG MASIH KU INGAT

"KEM KADET KOREKSIONAL"
"form4 at "Tanjung Gosong", Pekan, PAHANG

yg mana satu aku pon ak xpstu...tp yg psti ak duduk...hahaha...ce teka...**padahal tau je yg mne**
aku antara yg duduk dekat dgn hadiah tu hah

**di saat kami sedang menunggu ketibaan ketua polis koreksional**tah brapa jam kami berdri di situ pn xtahu..:( sampai ada kwn sy yg pitam...**sigh**

yg tgh2x..antara yg pkai bju oren tu...sebelah tu nine..sebelah tu saya... :)
hitamnye..sumenye melekit..tah bp ari xmndi... btw i miss them :(
ktorg still contact itu yg penting


saat ni la kami dilihat sorg2x oleh "dia" mak ai...seram jugak tp biasa je..kene time aku..button lak ai tcabut..kene tegur dan "dia" gelak...what???

 pasukan kontigen dari pahang!!


Abang-abang ni adalah pasukan dari "henry gerney" **betul ke ejat tu??**
siap ada pegawai lg tu yg jaga dorg...!!tp dorg handsome2x...!!cair sekejap je...hahahaha


"SENTAP JURUS DOT...DOT..DOT.." tak igt la sentap berapa...hahaha
sampai saya pkai pasir pantai time ni tau...


"MALAM KEBUDAYAAN"
yang ni bile igt2x kembali...***gelak guling2x xsdar diri** sbb budak2 kt atas tu sume dipaksa menari tarian "LABI-LABI" mak ai..sume muke stress je atas tu..hahaha
nk tau aku yg mana sat..nmpak tak bdk pompuan yg tukang suluh2x lampu tu???tp bkn yg tu...yg nak terjatuh tu???hahahaha..itulah saya...hahaha..


"KONTIGEN PAHANG C"
kami telah mendapat tempat ke -2...!!!hahahaa...**ambil masa seminggu je utk berlatih kawad**
inilah hasilnya..
alahai...xnmpak pulak muka sy..nmpk ckit je tu...barisan last sekali tu... :(

"REMPUH HALANGAN"
kami perlu merempuh sungai tu...hahaha..best..dlm hutan tu lg la...byk lg dugaan kami
tp time kami..air sungai tu dh nk dekat pasang...so...we have to kerjasama antara satu sama lain utk buat tali..xboleh putus...!


KENANGAN INI MENGAJAR AKU ERTI HIDUP

suka sangat... :)

No comments:

Post a Comment