Wednesday 7 September 2011

HANYA LUAHAN

" kita harus dengar kedua-dua belah pihak jika mahukan sesuatu perkara yg benar dan lebih jelas agar tidak berlaku salah faham antara sesuatu perhubungan atau persahabatan....jangan pandang paras rupa yg menarik die baik tp pandanglah hatinya,kerana dari situlah dtgnya kebenaran yg tercipta untuk sesuatu penyelesaian...:)"

Yang kat atas tu ak copy balek post aku dr facebook
bukan apa...kadang2x manusia tak sedar akan kesilapan yg sedang giat die lakukan demi untuk kemudahan die sendiri
memburukkan orang dengan cara begitu...untuk apa???
rasanya tak perlu lah sampai menceritakan sesuatu yg buruk kepada orang lelaki untuk menampakkan yg diri kita tu baik sgt...
cermin diri tu dahulu sebelom berkata2x...semua orang dh tahu...tapi kau je yg tak perasan lg..tp kenapa haru memburukkan org???untuk ap???untuk kesenangan kau memikat mereka atau untuk mengHOTkan dii kau tuh????
alamak ai....
aku rasa tak perlu lah kau buat begitu...perempuan yg kau burukkan tu tidak tahu ap2x...jadi jangan kerana mahukan publisiti murahan kau sanggup memburukkan org
tak perlu laaa...
tak guna kalau ibadat kau penoh..mengaji sedap...suara sedap tapi hati kau busuk 
tolonglah diri kau...
muka kau cantek menarik perhatian kaum hawa yg berselisih dgn kau...tp hati kau busuk umpama bangkai yg berkulat..terkulai2 menanti gagak dtg untuk memakan kau
sedarlah perempuan...sedarlah...tolonglah..walaupun aku nakal jahat teruk mana pn aku...aku cuba elkkan publisiti murahan...jgn smpai kau menangis suatu hari nnti berikutan dgn balasan atas apa yg telah kau buat pada aku...

jangan cuba menegakkan benang yg basah sedangkan benang yg kering pn susah untuk ditegakkan...

No comments:

Post a Comment