Saturday 1 October 2011

I MISS MY OLD FRIENDS WHO GIVE ME A BIG HAPPINES WHEN I WAS CRYING OUTSIDE THE ROOM AT THE END OF THE LADDER
suppose kita happy kan dlm hidup ni..tp kadang kala ianya bertukar menjadi sesuatu yg sedih
BUT WHY??
tak semua orang tiap2x harinye gembira dan tak semua orang yang tiap2x harinye sedih
ALLAH tu maha adil
tp aku inginkan hidup yg gembira, hari hari yg aku jalani penuh dengan kesedihan yg terbuku dlm hati aku..tatkala kesedihan itu aku sembunyikan di hujung tangga **kenapa msti hujung tangga??? sbb kt situ jarang orang lalu so boleh lepas ckit2x**
**sj selitkan pasal family ckit*** 
KELUARGA
aku inginkan keluarga yg bahagia tiada sifat kedengkian sesama adik beradik..aku rindukan suasana riuh rendah di hari raya dimana semua org dpt berkumpul di saat kita menyambut aidil adha
aku dpt lihat linangan ait mata ibuku mengalir di saat die bergelak ketawa...semuanya disembunyikan
tiada yg dpt diluahkan 
aku faham situasi ibuku....dan aku tak mahu dia bersedih lg setelah apa yg kami lalui sebelum ini...
ya ALLAH ya TUHANKU
kau ringankan lah beban ibuku..kurangkan lah dugaan yg kau turunkan kpdnya
BAPAKU
seorang yg cekal dan sabar dlm menghadapi dugaan
orang tak pernah senang bila melihat kami bahagia...kami senang..
kenapa mesti timbulnya hasad dengki
seharusnya mereka gembira dan mengambil pengajaran atas apa yg ayah aku hasilkan...bkn utk kepentingan diri sendiri..tetapi untuk keluarganya yg tersayang
tidak pernah ada perkataan penat tersembul keluar dr mulutnya sebaliknya usaha gigih untuk mencari rezeki
penat lelah diketepikan semata mata untuk kesengan anak2x nya dan isterinya
aku inginkan pelukkannya di saat aku pulang ke rumah **hahahaha....tapi malu lah pula sbb die garang..ggrrr nnti die igt aku ni ap pulak***
tp tidak mngapa...
**mcm xdek kaitan kan...sj je luah2x**
INSYAALLAH
ALLAH ITU MAHA ADIL

tulus ikhlas dr hati peacock

No comments:

Post a Comment